SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε είναι κατεστραμμένο, ελαττωματικό ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να υποβάλετε παράπονο για το προϊόν και να μας το στείλετε πίσω δωρεάν με το δελτίο επιστροφής. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ερώτηση "Πώς μπορώ να στείλω μια επιστροφή;".
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;
Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονα για ένα προϊόν;
Πρέπει να πληρώσω τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;
Πώς μπορώ να υποβάλω παράπονα για ένα προϊόν;
Πρέπει να πληρώσω τα έξοδα αποστολής της επιστροφής;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00