SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
Μπορείτε να μας στείλετε ένα αίτημα διαγραφής του λογαριασμού σας μέσω email στη διεύθυνση [email protected]. Δεν απαιτείται συγκεκριμένη δομή για το email ή κάποια φόρμα. Ωστόσο, σας παρακαλούμε να στείλετε μήνυμα από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία δημιουργήσατε το λογαριασμό σας.
Προκειμένου να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, ενδέχεται να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες για την αντιστοίχιση και την ταυτοποίηση του λογαριασμού πριν απαντήσουμε στο αίτημά σας. Μετά την επεξεργασία του αιτήματός σας, θα μεριμνήσουμε αμέσως για τη διαγραφή του λογαριασμού σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν νομικά αντίθετες διατάξεις (π.χ. διακανονισμός οφειλόμενων ποσών).
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ να επεξεργαστώ τα δεδομένα μου αυτόνομα;
Θα επιβαρυνθώ με οποιοδήποτε κόστος εάν εγγραφώ ως πελάτης;
Πώς μπορώ να εγγραφώ;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου ;
Θα προωθηθούν τα δεδομένα μου σε τρίτους;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ να επεξεργαστώ τα δεδομένα μου αυτόνομα;
Θα επιβαρυνθώ με οποιοδήποτε κόστος εάν εγγραφώ ως πελάτης;
Πώς μπορώ να εγγραφώ;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου ;
Θα προωθηθούν τα δεδομένα μου σε τρίτους;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Ε πικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00