SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Τι μπορώ να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Εάν ένα προϊόν που παραδίδεται από εμάς είναι κατεστραμμένο ή με οποιονδήποτε τρόπο δεν είναι εντάξει, τότε μπορείτε να μας στείλετε το προϊόν πίσω αναφέροντας τον λόγο στο δελτίο επιστροφής, φυσικά δωρεάν. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ενότητα "ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ". Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε, η πίστωση στον λογαριασμό σας θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι έχω υποβάλει σωστά την παραγγελία μου;
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Τι είναι η μερική παράδοση;
Με ποια courier θα πραγματοποιηθεί η αποστολή του πακέτου μου;
Μπορεί η διεύθυνση παράδοσης να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι έχω υποβάλει σωστά την παραγγελία μου;
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Τι είναι η μερική παράδοση;
Με ποια courier θα πραγματοποιηθεί η αποστολή του πακέτου μου;
Μπορεί η διεύθυνση παράδοσης να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00