SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι έχω υποβάλει σωστά την παραγγελία μου;
Αν θέλετε να ελέγξετε αν η παραγγελία σας τοποθετήθηκε σωστά, μπορείτε να το κάνετε στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που θα σας στείλουμε. Μπορείτε επίσης να βρείτε τις παραγγελίες σας στο λογαριασμό σας, στην κατηγορία "Παραγγελίες".
Εάν εξακολουθείτε να έχετε ερωτήσεις σχετικά με την παραγγελία, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας μέσω email στο [email protected], ή τηλεφωνικός στο 800 77373. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Τι μπορώ να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Τι είναι η μερική παράδοση;
Με ποια courier θα πραγματοποιηθεί η αποστολή του πακέτου μου;
Μπορεί η διεύθυνση παράδοσης να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
Πως μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή της παραγγελίας μου
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Τι μπορώ να κάνω εάν παραλάβω ένα κατεστραμμένο προϊόν;
Τι είναι η μερική παράδοση;
Με ποια courier θα πραγματοποιηθεί η αποστολή του πακέτου μου;
Μπορεί η διεύθυνση παράδοσης να είναι διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσει ς στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00