SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Σε ποια διεύθυνση πρέπει να στείλω την επιστροφή;
Η ακριβής διεύθυνση παράδοσης στην οποία θα πρέπει να σταλεί η επιστροφή θα εκτυπωθεί αυτόματα στην ετικέτα επιστροφής.
Η ετικέτα επιστροφής βρίσκεται στο δελτίο αποστολής, το οποίο εσωκλείεται στην παράδοση.
Εάν δεν έχετε πλέον δελτίο αποστολής, απλώς συνδεθείτε στο λογαριασμό πελάτη σας και δημιουργήστε το αντίστοιχο δελτίο επιστροφής και την ετικέτα επιστροφής για την παραγγελία σας.
Το σημείωμα επιστροφής πρέπει να τοποθετείται μέσα στη συσκευασία και η ετικέτα επιστροφής απλά να κολληθεί στο εξωτερικό της συσκευασίας.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πού μπορώ να επιστρ έψω το πακέτο μου;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Μπορώ ανταλλάξω ένα προϊόν; Πώς μπορώ να κάνω μία επιστροφή;
Είναι δυνατή η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος;
Υπάρχουν έξοδα για την τραπεζική συναλλαγή κατά τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων;
Τι πρέπει να κάνω εάν το προϊόν μου έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά;
Πώς μπορώ να δώσω τα τραπεζικά μου στοιχεία για επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει με αντικαταβολή;
Πού μπορώ να επιστρέψω το πακέτο μου;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00