SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Μην ανησυχείτε, γιατί υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα να μπορέσετε να παραγγείλετε το προϊόν που επιθυμείτε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας δώσουμε μια ακριβή ενημέρωση για το πότε και αν ένα προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο. Ωστόσο, θα χαρούμε να σας στείλουμε μια υπενθύμιση μόλις το προϊόν επανέλθει στο απόθεμα.
Ανοίξτε τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος και επιλέξτε το επιθυμητό μέγεθος. Στο επόμενο βήμα, μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να λάβετε αυτόματα μια ειδοποίηση από εμάς μόλις το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00