SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Θα θέλαμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Αυτό περιλαμβάνει πάνω απ' όλα τη γρήγορη και ομαλή διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. Χρειαζόμαστε την ημερομηνία γέννησής σας αφενός για να μπορούμε να σας διακρίνουμε από άλλους πελάτες - ενδεχομένως με το ίδιο όνομα - και αφετέρου ως απόδειξη της ενηλικίωσής σας.
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00