SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία θα περιέχει τα είδη που έχετε επιλέξει, καθώς και τη διεύθυνση χρέωσης, τη διεύθυνση παράδοσης και την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Σύντομα τα προϊόντα μόδας που επιλέξατε θα σας παραδοθούν και ελπίζουμε ότι θα είστε ευχαριστημένοι και θα τα απολαύσετε. Αν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε φυσικά να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00