SHOP BY FIT
Highlights
ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Highlights
Πώς μπορώ να δω τις προηγούμενες παραγγελίες μου;
Μετά από κάθε παραγγελία σας, σας αποστέλουμε με mail μια επιβεβαίωση παραγγελίας στην οποία αναγράφονται όλες οι πληροφορίες. Αφού συνδεθείτε, θα βρείτε στον λογαριασμό σας, την ενότητα ''Παραγγελίες''. Εκεί εμφανίζονται όλες οι προηγούμενες παραγγελίες σας
Σε βοήθησε αυτή η απάντηση;
Τα σχόλιά σου είναι πολύ σημαντικά για εμάς. Μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι.
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Βρες εδώ περαιτέρω απαντήσεις
Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Γίνονται επίσης δεκτές διεθνείς παραγγελίες;
Τι συμβαίνει μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;
Τι μπορώ να κάνω αν το προϊόν που επιθυμώ έχει ήδη εξαντληθεί;
Γιατί πρέπει να πληκτρολογήσω την ημερομηνία γέννησής μου όταν κάνω μια παραγγελία;
Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό πελάτη για να μπορώ να κάνω αγορές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη;
Εξυπηρέτηση πελατών
Δεν βρήκες απάντηση που να σε καλύπτει;
Βρες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου με μόνο τρία click ή επικοινώνησε μαζί μας.
Βοήθεια
Επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης για να λάβεις γρήγορες απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις ή για να μας γράψεις
Κάλεσέ μας
Δωρεάν τηλεφωνική γραμμή: Δευ - Παρ 08:00 - 20:00, Σάββατο & Αργίες 09:00 - 18:00